Vigyázz! Kész! Posztolj! :Üzenet a kedvenc bloggeremnek


Kelemen Jordána 

Kedves Jori a ("VKP") jóvoltából írnom kell nekem egy levelet mert te vagy a kedvenc bloggerem ez igazából nem is annyira kell dolog mert igazából szívesen teszem szívesen írok dicsérő szavakat egy olyan emberről aki amúgy is dicsérni való :D hahahaha nincs igazam ? :)

Nem tudok se verset se novellát írni ezért az írom ami eszembe jut sorban :)

Külső: Én Alapból szeretem azokat az embereket akiknek ilyen vöröses színű a hajuk vagy a borostájuk vagy szakálluk vagy akármi olyan különlegesnek számítanak ezek az emberek mert nem sok olyan ember van akinek van ilyen színű haja vagy borostája :)
Rőthajulány

Sütemény : Nagyon szeretem a süteményeidet amit eddig tőled kaptam finomak és egyszerűek és nem tudom menyire olcsóak de viszonylag pénztárca kímélő család barát sütiket szoktál csinálni :)

Te és Én : Hát nem tudom régebben sokkal több közös élményünk volt együtt de azok nagyon jók voltak :Szigetcsép,Reménység fesztivál,Ezazanap
Ifik,Vajta és még nem tudom mi de biztos vagyok benne hogy sok volt és hogy tuti hogy jó volt rossz emlékem szerintem nincs is hogy mi bármikor is össze vesztünk vagy valami :)










(Ne tudd meg mire egymás mellé helyeztem ezt a két képet az életem meguntam -_-" jobban szeretem a G Portált mert ott mindent de mindent lehet szerkeszteni html koddal)


Csak te : Egyszerűen már most annyira sok ész szorult beléd hogy az én eddigi élet évemmel nem lenne elég időm hogy megtanuljam mindazt amit te eddig megtanultál Vagyis magyarul én már öreg vagyok xD ha most elkezdenék tanulni se tudnám megszerezni azt a mennyiségű tudást amit te már most tudsz :)


Na ennyi lenne örülök hogy irhattam rolad neked :D



rothajulanyblogja.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése