Az én RÁK történetem #1

A halhatatlanságot keressük, de a maguk perverz módján ugyanezt teszik a rákos sejtek is.



A rák felhasználja a szervezet energiáit, így az olyan általános tünetek, mint a fogyás, fáradtság, a hormonháztartás változásai, sőt az immunrendszer gyengülésének következtében a különböző vírusfertőzések is tünetek lehetnek.







Nem tudom vagy nem emlékszem arra ami a rák elött volt, vagy hogy isten igazábol mitől alakulhatott ki a rák. Abban az idöben rengeteget dolgoztam és más biztos pont nem is olt az életemben csak a mocskos KFC ....Nem volt semmi ijesztöen, borzasztóan, szörnyűen  különleges azokban a napokban, mint pár másikban. 

Egy novemberi napon történt amikorra tudom igazitani azt az időpontot, amikor én rátaláltam a testemen nem ékesen éktelenkedő daganatos elváltozásra. Én úgy gondolom, hogy minden férfinak a nemiszerve, pénisze, édesgyökere a számára legdrágább kincs a testén (bárki bármi mást mond, hazudik). Szóval mikor megtaláltam magamon az éktelenkedő ékes részt, rögtön első dolgom volt hogy kikérjem más fiuk, férfiak, srácok véleményét a helyzetemről. 

Az első : Lehet, hogy nem éppen a legjobb emberhez fordultam. Mikor megkérdeztem, hogy mit kellene tennem, ha észrevenném, hogy testemen fura elváltozások vannak, és hogy nem tudom mi ez és hogy neked volt -e már ilyen . Hát igazábol nem letttem okosabb mert beszélgetésünk átment valamiféle múltbéli csajos markolászós szönyű emlék kiboncolgatásába.

Persze azt azért megemlíteném, hogy annyit azért mondott (hogy rágjam meg a szivét édes lelekemnek):  "Azért nézzesd meg valami orvossal" 


A második : A második ismerősöm valami orvosféle, ezért gondoltam, hogy naná ő biztos tudni fogja mi baja van a testem alhasirészén . Fel is hivtam telefonon, de nem nagyon tudtunk meg többet [Itt ezen a ponton azert megemliteném, hogy még mindig nem voltam totálisan tisztában azzal, hogy én rákos vagyok. Én arra gyanakodtam hogy a munkakehyi balesetem okozhatta ezt a fajta elváltozást. Minden ismerösömmel akit megkérdeztem csak annyit akartam volna megtudni hogy mi ez és hogy müteni kell -e vagy hogy bele halok -e vagy hogy a leendöbeli utodaim belehalnak-e. Arra gondoltam, hogy veszek valami krémet, gyógyszert és elmulik, ezért tudni akartam mire vegyek gyógyszert vagy valami ilyesmi.] 

Perzse azért tőle is megkaptam, hogy menjek el orvoshoz. Nagyszerű. Nem voltam előrébb.


Aztán egyik nap rászántam magam és elmentem Gödöllőre a sebészetre. 2015.12.08 Egészen hihetetlen, elképesztő, bámulatos, hogy 1 egész honap telt el azóta, hogy én észrevettem hogy a testemen elváltozások vannak és az orvoshoz elindulás között .


 Gödöllőről rögtön elküldtek az Uzsoki kórházba hogy "még ma menjel el az urulógiara, mert hogy ez teljesen kemény" 
Nem is kellet több, elmentem Gödöllőről az Uzsoki kórházba ott megvizsgalt a " ..." nevű orvos, és azt mondta jöjjek vissza hétfőn. Hát persze, hogy nem tudtam visszamenni hétfőn, mert a munkahelyen az olyan volt, hogy Veres Alexandra: "Az életedet igazítod a munkahelyedhez". Úgyhogy kedden mentem be. Sorra kerüles, semmi... Bementem, persze megint megvizsgált, ültem az asztalon. Már tudtam, hogy műtet lesz, örültem is neki. Végre valami komoly, izgalmas műtet, de még mindig nem tudtam mi bajom, és hogy miért alakult ki az elváltozas (keményseg). Miközben ültem a Dr úr elkezdte írni, hogy mi, meg hogy, meg hogyan, és beleolvastam és azt olvasom hogy KASZTRÁCIÓ!!!!! 

És akkor visszakerdezek hogy 
Kasztráció? 
Az nem azt jelenti, hogy le kell vágni? 
De igen. Hát... maga rákos.

És akkor egy pillanatra azt gondoltam hogy: "mi? persze..." Ilyenkor rögton azt hiszem, ha ilyen törtenik, hogy csak vicc, és majd visszamegyünk az időben és csak egy hülye vicc volt az egész..Jah, de persze nem :D Mindig megtörtenik az eredeti változat, vágas és visszatekeres nelkül.

10 mp alatt megijedtem és megnyugodtan egyszerre. Műtet lesz. (húúúú de izgalmas) ,Tudom, hogy mi bajom: Rákos vagyok.
Itt még én is csak annyit tudtam a rákról, mint mindenki más, hogy aki rákos az meghal.


Folyt Köv :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése